ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ

Αυτή η λίστα είναι κενή.

Μια φορά κι έναν καιρό ...

Με τη συγγραφέα παιδικών λογοτεχνικών βιβλίων και παραμυθιών Βασιλική Μουργελά και μια "Τρύπια Βαλίτσα" ταξιδέψαμε σε διάφορα μέρη του κόσμου, γνωρίσαμε ανθρώπους και συνήθειες, μιλήσαμε για την αγάπη και τη φιλία, για τον τρόπο συγγραφής του παραμυθιού και τη δημιουργία του λογοτεχνικού βιβλίου.

 

Βρήκαμε σημάδια, τ' ακολουθήσαμε κι έτσι ανακαλύψαμε τον λαγό... η χαρά ήταν απερίγραπτη!!!! Καλό Πάσχα σε όλους!!!

Προϊόντα: 1 - 6 από 6

Διαθεματική εργασία στα μαθήματα της Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος για τα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση.

1drv.ms/u/s!Aqi5pL10ZGwLgRiBjZSXxY7CBsJE

Δημιουργία αφίσας υπέρ της Ανακύκλωσης

 
Δημιουργία Αφίσας με σύνθημα jingle κατά τα πρότυπα των διαφημιστικών μεθόδων με ρυθμικό τραγουδάκι και εικόνα. Οι μαθητές και όλοι μας πρέπει να Διαλέξουμε σε ποια πλευρά της Αφίσας θέλουμε να Ζήσουμε: στην αριστερή πλευρά με τα σκουπίδια και τη ρύπανση ή στη δεξιά πλευρά με την ανακύκλωση, το καθαρό και χαρούμενο περιβάλλον; Η Αφίσα δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος "Εργαστήρια Δεξιοτήτων" με θέμα τα είδη διαφήμισης και πώς αυτές δημιουργούνται. Οι στίχοι-μουσική είναι του Σπύρου Λάμπρου: Μην πετάξεις τα χαρτιά, μην πετάξεις τα κουτιά! Ρίχ’ τα μες στο καλαθάκι εκεί πέρα στη γωνιά. Πέτα κι εσύ, πετώ κι εγώ στο καλαθάκι το μικρό! Πέτα κι εσύ, πετώ κι εγώ, κάνουμε όλοι μας καλό! Ανακύκλωση το λένε κι απ’ τα άχρηστα όλ’ αυτά θε να γίνουνε βιβλία κι άλλα χρήσιμα πολλά. Πέτα κι εσύ, πετώ κι εγώ... Είναι ζήτημα αρχής, είναι ζήτημα ζωής! Μάθε το κι εσύ, παιδάκι, πέτα το στο καλαθάκι! Πέτα κι εσύ, πετώ κι εγώ... χορωδία Τυπάλδου
 

 

"Η τάξη μας τραγουδά τη Διαφορετικότητα"

www.youtube.com/watch?v=OaYakmvIeVw&ab_channel=Manolis

 

 

Το τραγουδάκι μας είναι εμπνευσμένο από το «Χαρούμενο Λιβάδι» της Φυλλιώς Νικολούδη και σε παραλλαγή του «Μήλα γύρω γύρω, στη μέση πορτοκάλι» του Γιώργου Σακελλαρίδη. Πατήστε ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ για να δείτε τους στίχους μας: Μαργαρίτες γύρω γύρω Στη μέση παπαρούνα. Οι μαργαρίτες ενοχλούνε Την παπαρούνα Ρούνα. «Πως είσαι έτσι; Τι χρώμα έχεις; Και τα φύλλα σου Πως τα αντέχεις; Μαργαρίτες γύρω γύρω Στη μέση παπαρούνα. Φοβίζουνε οι μαργαρίτες Την παπαρούνα Ρούνα. «Έτσι που είσαι Με τέτοια όψη; Ποιος σ’ αγαπάει Ποιος να σε κόψει;» Μαργαρίτες γύρω γύρω Στη μέση παπαρούνα. Τα κλάματα έχει βάλει Η παπαρούνα Ρούνα! «Μην μπούμε στο λιβάδι! Υπάρχει η κυρά Ρούνα. Στο λιβάδι να μη μπούμε! Μπήκε η παπαρούνα.» Οι μαργαρίτες, μια παρέα Μόνη η παπαρούνα. Η παπαρούνα τώρα κατέβασε μουτσούνα! Οι μαργαρίτες συμφωνήσαν Να μην την έχουν φίλη Γιατί γκρινιάζει , λένε. Θα γίνουμε ρεζίλι. Παίζουν, γελούν οι μαργαρίτες Κι εκείνη υποφέρει. Θαρρείς τα’ χει χαμένα . Τι να τους πει δεν ξέρει. «Θα έχουν δίκιο εκείνες» Στον εαυτό της λέει. «Γκρινιάζω, δεν αξίζω.» Πιστεύει ότι φταίει! Μα μία άλλη μαργαρίτα Που ακούει και κοιτάζει Να που την παπαρούνα Τώρα την πλησιάζει… «Ω, γεια σου παπαρούνα! τι ωραίο χρώμα δίνεις ! όλα τα παιδάκια εύχονται στη θέση σου να μείνεις» Ε, τι ήταν να τ’ ακούσει Αυτά η παπαρούνα; Πέταξε απ’ τη χαρά της κι ανέβηκε στην κούνια. Γελάει η παπαρούνα Γελάει και η μαργαρίτα. Η παπαρούνα τώρα Έχει μία φίλη, κοίτα! Τις βλέπουν κι άλλες μαργαρίτες Απ’ τη «μαργαριτοπαρέα». Πάνε κι αυτές κοντά τους. Όλες μαζί ειν’ ωραία! Εκείνη εκεί η μαργαρίτα Που σκέφτηκε ν’ απλώσει Το χέρι της φιλίας Τους έχει τώρα ενώσει. Κι η γιαγιά Μαργαριτένια Που ’βλεπε απ’ τη γωνία Την έκανε τραγούδι Αυτή την ιστορία.

"Οι τέσσερις εποχές" Μάθημα Αγγλικών, κα Κονιτοπούλου Μαρία